Texas is calling and I must go'

De twee laatste weekjes gaan in!

Hellooo guys!

De webpagina van de reismee-website heeft er een tijd uitgelegen,  dus ook alle blogs en daarom dus ook die van mij!
Ik hoop dat de vorige verhalen en reacties nog terug komen en anders is dit erg jammer!

De afgelopen tijd is er alweer super veel gebeurt; zo ben ik geslaagd, naar de bank geweest om aan aparte pas aan te vragen en ook heb ik het visum geregeld. Daarvoor heb ik zelfs al mijn afscheidsfeestje gehad, want over precies 15 dagen vertrek ik met een groep naar New York.

Op 9 augustus vlieg ik door naar mijn ‘hostfamily’ in Texas en ik kijk er super erg naar uit om hun te ontmoeten!

Morgen heb ik alweer mijn laatste werkdag en ook staan de laatste afspraakjes met familie en vrienden ingepland; dit zorgt er wel voor dat ik steeds meer begin te beseffen dat ik straks echt weg ga!’

Alles is bijna geregeld en nu moeten dus alleen nog de kleine dingetjes gebeuren!

Dit was even een kleine nieuwe update en mijn volgende verhaal zal natuurljk weer langer zijn!

Lots of love,

Linda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active