Texas is calling and I must go'

200 gehad, en nog maar 124 te gaan.

Holaa!

Zoals mijn titel al zegt, precies 200 dagen geleden nam ik afscheid op Schiphol en sinds toen is de tijd super snel gegaan. Ik zat even te berekenen hoeveel tijd ik hier nog heb en ik kwam erachter dat ik nu al over de helft ben!

Op school zijn nu de grote voorbereidingen voor Prom al bezig, ook al duurt het nog 3 maanden voordat dat is. Om geld in te zamelen konden je je inschrijven om chocola te verkopen en dat hebben Blair en ik dus ook gedaan!
Ik weet niet of ik jullie dit ooit verteld hebt, maar de chocola hier vind ik veel meer naar plastic smaken dan de Nederlandse chocola. Ik zou het je dus ook niet aanraden om te kopen, maar het was voor een goed doel. En natuurlijk wou ik met alle plezier dozen chocola verkopen aan de Amerikaantjes die niks anders gewend zijn en het overheerlijk vinden.

Tijd voor de Nederlandse cultuur! Ik ben met mijn host Family naar een world market geweest en daar vond ik de typisch Hollandse kaas, die natuurlijk gekocht moest worden. De Nederlandse dropjes vinden ze hier het vieste wat er maar is, ‘only the smell makes me feel nauseous’, dus ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik gewoon aan de smaak gewend ben of dat ik het echt lekker vind.
De Nederlandse chocola en stroopwafels vinden ze in tegendeel overheerlijk, net zoals de pannenkoeken die ik voor ze had gebakken!

Begin januari ben ik ook naar een typisch Amerikaanse babyshower van vrienden geweest en dat was ’the cutest thing’. Ook moesten we met onze Amerikaanse tante bruidsjurk shoppen, want die trouwt in Juni!

Voor de rest is volgende week alweer de laatste week van de 6 weken en dat houd in ‘toetsen op het laatste moment’, maar daar was ik gelukkig al aan gewend door Nederland, haha. Voor de laatste 12 weken ga ik de klas Sports and Entertainment Management volgen, aangezien Hospitality en Tourism een 6 weken klas is.

Ik heb ook nog even een andere mededeling wat met High School te maken heeft, maar niet met Amerikaanse High School! Dit is High School Canada! Ik weet niet of jullie het al weten, maar er is een Win een semester High School Canada wedstrijd en als je tussen de 15 en 18 jaar bent kun je je voor 4 maart 2015 opgeven!

De link hiervoor: http://www.winhighschoolcanada.nl/doe-mee/

~ If dreams don’t scare you they aren’t big enough! ~

Dagdag!

Reacties

Reacties

tante Nelly

Linda, las net nog even je 200 dagen gehad nog 124 te gaan, (nu nog weer minder te gaan!) en vandaag is het 4 maart.
Je moest je opgeven voor die datum ivm High School Canada, dat lijkt je ook nog wel wat???? Ahum!???? Liefs t. Nelly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active