Texas is calling and I must go'

Thanksgiving & ICE

Heyhey!

Sorry dat ik jullie nu pas over mijn Thanksgiving vertel, maar ik voel me de afgelopen weken niet zo fit en had het erg druk op school!

Maaaar beter laat dan nooit, haha.

Mijn Thanksgiving begon al om half 5 ´s ochtends, omdat Blair en ik ons klaar moesten maken, want we zouden om 7 uur vertrekken. Nouja, ons kennende wisten we van te voren al dat we niet om 7 uur weg zouden zijn, maar deze keer viel het nog mee! Om 7.15 zaten we in de auto richting de Oom en Tante!

We waren daar rond 9 uur en toen begon het koken, decoreren en klaar maken van het eten. Ik had ´s ochtends expres niet al te veel gegeten, zodat ik al les kon proeven later op de dag.

Om 11 uur zouden we eigenlijk foto´s maken met de family, maar omdat we zo druk aan het koken waren werd dat het allemaal niet.

Later op de dag kwamen er nog meer familieleden en iedereen nam iets mee om aan ´het maal´ toe te voegen. Om half 4 begonnen we allemaal met eten en geloof me, je hebt nog nooit zoveel eten gezien!

Ik heb toen natuurlijk ook de welbekende ‘Turkey’ geproefd! Daarnaast heb ik nog zoveel gegeten dat ik de namen en tel kwijt ben geraken na 10 dingen, haha!

We gingen niet al te laat weer naar huis, maar we zaten allemaal zo vol dat we moe waren van het eten.

De dag erna hadden we een kleine 2e Thanksgiving bij Opa; ‘we hadden natuurlijk ook nog niks gehad de afgelopen dagen, haha.’ Het was wel heel erg leuk, want ik had voor het eerst ‘pumkin pie’ en ik ben al een taart/cake/koekje fan, dus dit was al helemaal de-li-cious!

Op 25 november zijn we met de familie naar ‘ICE’ geweest en dit was een tentoonstelling met allemaal dieren en poppetjes gemaakt uit ijs! Het was zo fascinerend en daarom was die 1,5 uur wachtrij het wel waard!

Ik zal de foto’s ook online zetten zodat jullie een beeld krijgen! Over twee weken is het kerst en voor degenen die het nog niet weten; “We’re heading to Colorado!’

Momenteel is het heel druk op school, want we hebben allemaal essays en toetsen in te leveren voor de vakantie. Gelukkig gaat het nog steeds goed en kan ik alles op tijd inleveren, maar ik ben wel toe aan vakantie!
Tot de volgende keer,

Ciao Ciao!

Reacties

Reacties

tante Nelly

Hé meisje, wat een eten! Jou een beetje kennende van alles " ietsje pietsje" zeker?
Ook de foto's geven een goede indruk en... inderdaad je ziet een beetje moe! Geniet met jullie allen van de vakantie, doen wij ook! Liefs.

Antwrd Anna en Michelle

Hallo! Ik heb jullie reacties gelezen en ik wil natuurlijk alle vragen beantwoorden, maar zouden jullie mij op Facebook kunnen opzoeken? Ik heb geprobeert jullie te vinden, maar dat is niet gelukt! Ik ben ook vrienden met HSteam TravelActive, dus hopelijk kun je mij vinden!

Liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active