Texas is calling and I must go'

Spirit week en Homecoming!

Heeeey vriendjes, vriendinnetjes, familieleden enzovooort!

Mijn titel zegt het al; Spirit week en Homecoming!

Dit is een week waar je als exchange student heel erg naar uitkijkt, omdat het iets is wat Nederland niet heeft. Of tenminste ik heb hier heeeel erg naar uitgekeken, omdat ik het altijd op filmpjes en foto's zag, maar nu kon ik het zelf meemaken!
Voor Homecoming is het de bedoeling dat je gevraagd word door iemand die jou leuk vind, zodat je als date kunt gaan. (Natuurlijk kun je ook gewoon met je vrienden gaan)

In Texas hebben ze met homecoming nog iets extra’s, want ze dragen hier tijdens de Football Game een Mum.
Een Mum is een hele grote bloem met daaraan allemaal versiersels, wat natuurlijk met football of de club waar je in zit te maken heeft. Ze zijn er in verschillende maten en je kunt ze zo gek maken als je zelf wilt en sommige studenten betalen er zelf $600 voor!

De week voor Homecoming heb je Geest week en dat houd in dat je, de hele week, van maandag tot vrijdag dagen hebt dat je je moet verkleden.
Mijn Spirit week begon met Tie Dye Day op maandag en we moesten allemaal verkleed in tie dye kleding! Dinsdag hadden we Nerd-Day en de hele dag door zag je studenten lopen met brillen op, hoge broeken, lange sokken, kortom het stereotype nerd!
Woensdag was het de bedoeling dat de juniors en seniors verkleed gingen als bejaarden en dat je freshman en sophemores verkleed gingen als baby’s! Donderdag was het Twin Day en Blair en ik gingen verkleed in dezelfde kleren naar school!
Vrijdag was het Homecoming en die dag droegen we allemaal onze Home Sweet Homecoming T-Shirts en natuurlijk konden onze Mums ook niet ontbreken!

Na op vrijdag de hele dag de Mum te hebben gedragen gingen we eerst foto’s maken. Daarna moesten we ons al snel weer klaar maken, want de Football Game begon al om 19:30.
Aangezien het verkeer echt verschrikkelijk is rond die tijd moesten al om 18:45 weg!

De Football Game hebben wij gewonnen en ik heb heel erg genoten van de avond. Het is heel anders dan in Nederland, want dit gaat vanuit de school en daardoor is de teamspirit veel groter.
Al de grote Mum, Cheerleaders, Bands, Dril Teams en natuurlijk de King en Queen van de avond, vond ik heel speciaal om mee te mogen maken!

In mijn galerij heb ik een paar foto's toegevoegd!

Reacties

Reacties

Nelly

Nu begrijp ik de Home-coming helemaal Linda! Prachtige foto's!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active