Texas is calling and I must go'

Host Family!

Heeey!!


Zoals jullie al zien aan mijn titel:


‘I’ve got a host family!!’


Donderdag 17 April werd ik gebeld door Travel Active..


Er zijn natuurlijk nog veel meer boys and girls uit Nederland die een jaar weg gaan en ook hebben al een paar daarvan een gast gezin. Elke keer ben je erg blij voor hun, maar dat moment dat je dan toch onverwachts zelf word gebeld blijft erg leuk, bijzonder, emotioneel en spannend!


Als ik mijn examens haal ga ik natuurlijk eerst even van de vrijheid en het geen school hebben genieten, maar op 13 augustus vertrek ik dan toch eindelijk voor een jaar naar Amerika! De vluchttijden zijn niet bekend, maar die komen nog.


Eerst heb ik met nog een aantal andere Nederlandse ‘Exchange Students’ een oriëntatie in New York. Op 16 augustus vlieg ik door naar mijn ‘nieuwe- tweede- familie’ in Dallas, Mansfield in Texas!


Ik heb foto’s gekregen, zodat ik een beetje weet hoe alles eruit ziet en ik moet zeggen dat ik het allemaal heel erg ‘knus’ vind. Ook wonen in een leuke straat, zo te zien (lange leve ‘google-streetview’).


Ik ga wonen bij moeder Angela en vader David. Ook heb ik een gastzus van 17 jaar en zij heet Blair. Mijn gastbroer woont niet meer thuis.
De meeste tijd zal ik doorbrengen met moeder Angela en zusje Blair, omdat vader David vaak weg is voor zijn werk.


Ook hebben ze 4 katten, 2 honden en vissen. Dit vind ik zelf wel heel leuk, aangezien ik wel van dieren houd. Ennn, dan heb ik toch eindelijk hondjes voor 10 maanden.. J


De High School waar ik naartoe zal gaan heet Mansfield High School en wat ik ervan weet is dat hij heeeeeeeeel erg groot is vergeleken met mijn school in Nederland, waar ongeveer maar 300 leerlingen op zitten. Hahaha..


Ik heb ook al met hun gemaild en het klikt goed! Onze eigenschappen komen ook erg overeen en we hebben ook een aantal dezelfde hobby’s; zelf vind ik dit ook heel erg prettig! Ze lijken me heel erg aardige mensen en ik hoop dat het in het echt ook goed zal klikken!


‘Thanks to Ayusa and Travel Active’


Dit was het voor nu even en als ik weer meer en nieuwe dingen heb te vertellen zal ik dat natuurlijk met jullie delen!


Lots of love,


Linda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active