Texas is calling and I must go'

Acceptatie, Hepatitis prik, Meetingdag, Sweet Sixteen, TBC-test en Examens.

Heey lezers!


Het is alweer goed 2 maanden geleden dat ik iets heb geschreven en er is ook alweer heel veel gebeurt!


Zo is mijn aanmeldingspakket geaccepteerd door Travel Active en een week later ook door Amerika, inmiddels sta ik dus ook al een paar weken op de site van de organisatie in Amerika.
Ik moet nu wachten tot een gast gezin mij kiest en dit kan heel lang duren of heel snel gaan. Ook heb ik mijn 2e hepatitis B prik gehad (en overleeft). Nu moet ik wachten tot midden juli voor ik de 3e en laatste prik krijg.


Op 2 maart hebben we met de andere ‘exchange students’ een meetingdag gehad in Utrecht. Ik heb het die dag heel erg naar mijn zin gehad en ook vond ik het erg leuk om de mensen allemaal een keer in het echt te zien!
We hebben veel gepraat, geshopt en ’s avonds hebben we lekker gegeten bij een pizzeria.

Op 28 maart heb ik mijn ‘SWEET SIXTEEN’ gevierd met vriendinnen en die dag erna zijn er nog een aantal familieleden op bezoek geweest. Ik heb een camera gekregen en deze is natuurlijk bedoelt om foto’s mee te maken in ‘the United States of Americaa’!


Ook heb ik maandag 31 maart de TBC-test laten zetten en vandaag, 3 april, heb ik de uitslag ervan gekregen: ‘En yeaayy, ik ben niet besmet’!


Momenteel ben ik nu op school heel erg druk bezig met het oefenen van examens en toetsen maken, want voordat ik naar Amerika kan moet natuurlijk eerst wel slagen. De examens komen voor mij al erg dichtbij, want op 9,10 en 11 april heb ik mijn eerste al: ‘Beeldende vorming’. De andere examens krijg ik pas na de meivakantie.


Ohh en voor ik het vergeet te vertellen: Zaterdag 14 Juni moet ik naar een voorbereidingsbijeenkomst voor Amerika, maar daar heb ik verder ook nog niet zoveel informatie over!


Zó, nu zijn jullie weer een beetje ‘geüpdatet’ en als ik weer nieuwe dingen heb beleefd zien jullie het hier wel op verschijnen!


Byebye xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active