Texas is calling and I must go'

Na de finale, het aanmeldingspakket, de prik en de interviewbijeenkomst.

Halloo Allemaal!


Het is alweer bijna een maand geleden dat ik wat geschreven heb, maar het voelt echt veel langer!


Na de wedstrijd is er ook zoveel gebeurd; 'interview met de Leeuwarder Courant, allemaal leuke nieuwe mensen ontmoet, kerst, oud en nieuw, een aanmeldingspakket ingevuld, een interviewbijeenkomst gehad, examenvoorbereidingen en sectorwerkstukken op school, een Hepatitis AB prik gekregen en nog meer afspraken gemaakt voor testen, prikken en een voorbereidingsdag.'


Laat ik beginnen bij de dag na de wedstrijd.


Als eerst kreeg ik al een mail van Travel Active met informatie over hoe het nu verder zou gaan en of ik het leuk zou vinden om een interview met de Leeuwarder Courant te hebben.
'Wat ik natuurlijk wel wilde!'


Naast alle felicitaties was ik ook al meteen gevonden door de andere High School studenten en zij hebben mij toegevoegd in de ‘America-groep’ op Whatsapp en Facebook. Dit was wel fijn, want hierdoor heb ik meteen al een aantal andere studenten ontmoet. :)


Mijn jongste zusje was jarig op 11 december 2013 en na school ging ik dus zo snel mogelijk naar huis. Ik was net 5 minuten binnen en toen werd ik gebeld door de Leeuwarder Courant. Hiermee heb ik een interview gehad en een paar dagen later vond ik de krant in onze brievenbus met het stukje erin.
Het dorp waar ik woon had ook nog een stukje op de website gezet en voor de Cosmo Girl en de Jouster Courant had ik ook nog een stukje geschreven.


Dat was het wel dacht ik, maar..
Een paar dagen later kregen we de ‘Huis aan Huis- krant’ en daar stond ik ook in, zonder dat ik het wist! Haha, feeling so famouss!!


  • http://www.travelactive.nl/nieuws/675/linda-wint-een-jaar-high-school-in-amerika
  • http://www.cosmogirl.nl/you/15053/winnares-high-school-year
  • http://www.joustercourant.nl/nieuws/23567/linda-van-dijk-wint-jaar-high-school-in-amerika/
  • http://degrouster.nl/item/linda-van-dijk-wint-een-jaar-high-schoo

Kerst en Oud en Nieuw konden nu natuurlijk al helemaal niet meer stuk en ik ben in de kerstvakantie meteen begonnen met het invullen van mijn aanmeldingspakket.
Die heb ik ook al naar Travel Active opgestuurd, zodat ze hem kunnen ‘checken’.


Op school heb ik nu natuurlijk ook een hele drukke periode, want ik zit in mijn examenjaar en juist nu komen alle voorbereidingen. Maaarjaa, ik weet het tot nu toe allemaal goed te combineren dus,no worries!
En bovendien zal toch ook mijn examen moeten halen, want anders kom ik helemaal niet in Amerika !!


In totaal moet ik ook 3 hepatitis B prikken halen en vorige week woensdag, 15 januari, heb ik mijn eerste hepatitis AB- prik gehaald! Ik ging er wel een beetje met tegenzin heen, want prikken zijn niet echt mijn ding, maar gelukkig viel het heel erg mee en kan ik nu ‘Hepatitis prik 1’van mijn lijstje schrappen.


Die week is er nog meer gebeurd, want zaterdag, 18 januari, had ik een interviewbijeenkomst in Arnhem en toen heb ik ook nog een paar andere High School studenten ontmoet.
We hebben allemaal een interview en een lees- en luistertoets gemaakt: 'Allemaal in het Engels!'
Ik had verwacht dat het heel moeilijk zou zijn, maar gelukkig het allemaal heel erg mee! :)


ByeBye Guys:


Liefs,


Linda

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active