Texas is calling and I must go'

How Are Yall?

Howdy Dutchie!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik eigenlijk een verhaal over mijn dagelijkse leven heb geschreven! Ik lees jullie reacties op mijn verhalen wel en daarvoor wil ik jullie bedanken, want ik vind het super lief!Maar hoe gaat het eigenlijk met jullie?!

Ik had nooit verwacht dat Facebook zo handig zou zijn, maar daar kom je pas achter als je ver weg bent van je vertrouwde ‘normale’ omgeving. Het tijdverschil is soms wel lastig en het net als in Nederland is het hier ook niet altijd feest!
Soms denk ik wel, ‘kon ik maar even 2 minuten gewoon in Nederland kijken en op mijn fietsje naar de winkel fietsen’.

Dus het is niet dat ik helemaal niet aan jullie denk hoor!

Oh, en trouwens wat ook zo leuk was is dat Blair mij meenam naar een wereld markt. En dit betekent: Nederlands eten!!
Jullie hebben geen idee hoe ik door die winkel liep te stuiteren, stroopwafels, hagelslag en drop! Nee dat zie je hier niet zo vaak, dus dat moest natuurlijk even gekocht worden!

Ik heb een tijdje geleden ook een Baseball game van de Texas Rangers bijgewoond, maar het was zo warm dat we na 45 minuten onze weg naar buiten weer zochten! Ondanks dat was het wel heel leuk!

Mijn familie hier rijd ook motors en daarvoor is Harley Davidson de perfecte winkel en natuurlijk moest ik daar ook een kijkje nemen met mijn ´dad´!

Op school gaat het ook heel goed, de cijfers hier gaan niet van 0 tot 10, maar van 0 tot 100. Mijn cijfers zijn altijd tussen de 70 en 100 dus ik heb niks te klagen!
Ik vind de schooldagen hier wel vermoeiender dan in Nederland, maar dat kan ook zijn omdat ik elke les een nieuwe klas heb en iedereen je natuurlijk nog steeds wel ´interessant´ vind!

Mijn leven hier is eigenlijk heel erg goed en daar ben ik heel erg blij om. Maar daarnaast heb ik natuurlijk ook wel eens dagen dat ik denk van ´Waarom was dit ook alweer leuk?’.
Gelukkig blijft dit gevoel vaak maar even, en het is meestal nadat ik geskyped heb met familie of vrienden in Nederland.

Nu heb ik een week vrij, omdat het Thankgiving is volgende week, maar daarover vertel ik meer in mijn volgende verhaal!

Dit was nu een kleine update en ik ben van plan om ook dingen te gaan filmen, zodat jullie een klein beetje een idee krijgen hoe het er hier uit ziet!

Byeee

Reacties

Reacties

Jenny Hoekstra

Tsja Linda, waarom was het ook alweer leuk. Nou, zal ik je aan herinneren: jouw droom is uitgekomen ;-) Even aan de andere kant van de oceaan een kijkje nemen! Geniet ervan want voor je het weet ben je weer terug. Skype is toch een hele mooie uitvinding kunnen we elkaar toch ff zien, is toch beter dan alleen letters in een brief. Enjoy your stay overthere and next week Thankgiving. Love and kiss

mama

Hey lieverd!

Je doet het super ..we zijn apetrots op je en we zijn blij dat je geniet, ons af en toe best wel btje mist????, je je weg daar lijkt te vinden en je grote droom volgt!!!!!

We love you honey?????

Knuffel van mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active